Tietoja minusta

Oma kuva
Enjoy this moment, share quilttales with me

keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Onnellisen viljelijän vaimo...

... vai toisin päin?

This week my Farmer's wife block storage increased at least by this one...
#106 Wild Rose and Square

... and while I made it, I wrote down some dimensions and so on...

The dimensions of HST units are a little bit larger than is needed. You know me, I like after trims;o)
... ja ...
Koska viivaimeni merkit ovat jo haalistuneet, merkitsin tuon hankalan 1 11/16" kohdan teipillä.

Jos minulla on aikaa (=intoa) tehdä vielä saman aukeaman toinen blokki, esittelen ne sitten samassa tarinassa... myöhemmin tällä viikolla.

I am glad, that I noticed this block is exactly same as one CWD block in June!... although the coloring and placement of pieces is a bit different.
Wov, I have already made the calculations for the one CWD block;o)

Happy Wednesday Evening!!!

4 kommenttia:

Dolores kirjoitti...

You really are working hard on these. I guess you want if finished...

Tilkku & Tilkku kirjoitti...

Kauniit värit ja hienosti kukkakuviot blokin kulmissa. Kiitos taas kerran leikkausohjeista!

Tiinatei kirjoitti...

Tuo 11/16 mitta tuntuu minusta ihan mahdottomalle toteuttaa! Viivaimessani ei varmaan edes ole sellaista viivaa :( Jälleen kerran kauniit, pehmeät värit, alan odottaa jo kokonaisuuden näkemistä!

Jen kirjoitti...

Hello Satu, Im catching up on here and see you have been busy ,The blocks are beautiful and the Austen and Aurifil bom blocks are very pretty. Nice to see Fenix is well.